אודותינו

משרד "דוד בן יעקב, רואה חשבון" פועל למתן שרות מקצועי בתחומי הביקורת, חשבונאות, מיסוי, ייעוץ וליווי בתהליכי גיוס הון, ייעוץ ניהולי, כלכלי ומימוני לתאגידים פרטיים וציבוריים, מוסדות ורשויות ממשלתיות ועירוניות.

המשרד מספק שרות ללקוחות בכל מגוון הנושאים הנזכרים לעיל בהתאם לתקנים ונהלים שנקבעים על ידי לשכת רואי החשבון בישראל ומוסדות מקבילים בעולם, תוך תשומת לב מרבית לצורכי ודרישות הלקוחות.
המשרד נוסד בשנת 1994, מועסקים בו 13 עובדים מתוכם 12 מקצועיים. בבסיס גישתו של המשרד במתן השרותים השונים מצויה התפיסה של ההבנה הנדרשת של העסק של הלקוח והסביבה העסקית בה הוא פועל.

שירותים מקצועיים

ביקורת

המשרד מספק שרותי ביקורת ועריכת דוחות כספיים לחברות, עמותות וגופים ציבוריים:
· ביקורת דוחות כספיים שנתיים.
· סקירת דוחות רבעוניים.
· ביקורת ברשויות מקומיות.
· ביקורת פנים.
· ביקורת לצורך רכישה או מיזוג.
· ביקורת גופים הנתמכים על ידי תקציב מדינה.
· ביקורת חקירתית בהזמנת חברות ביטוח וגופים חיצוניים.

יעוץ מס

· מס הכנסה – עריכת דוחות מס ליחידים ותאגידים.
· ייצוג בפני רשויות המס – מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
· עריכת דוחות הצהרת הון ליחידים ומנהלי חברות.
· תכנון מס של עסקאות מיוחדות.
· תכנון מס של פעילות עסקית בינלאומית.
· ייעוץ מס ועריכת הסכמי נאמנות לעובדים בכירים בתקבול אופציות או מניות.
· בדיקת נאותות ומיצוי מרבי של הטבות מס הניתנות ע"י החוק ובמסגרות של חקיקת עידוד.
· הגשת בקשות למפעלים מאושרים ותכניות תמרוץ אחרות.

הנהלת חשבונות וחשבות

· שרותי הנהלת חשבונות ליחידים, חברות ועמותות.
· ניהול ודיווח מערך השכר והניכויים.
· שרותי חשבות.
· ניהול לפי מרכזי רווח.
· ניהול כספים וניהול חשבונות בנק בנאמנות.
· דיווחים תקופתיים לרשויות.

יעוץ עסקי

· תכנון עסקי – עריכת תכנית עסקית.
· ביצוע הערכות שווי לעסקים.
· ייעוץ בגיוס הון וקבלת אשראים בנקאיים.
· סיוע באיתור שותפים אסטרטגיים ופיננסיים.
· בדיקות כדאיות כלכלית וניתוח פיננסי.
· ייעוץ אסטרטגי – ניתוח יעדים אסטרטגיים של חברות תוך בנית מודל עסקי נדרש.
· תכניות הבראה – ליווי, ייעוץ ובקרה כספית של עסקים בקשיים או חברות בפרוק.
· ייעוץ בליווי פיננסי ואסטרטגי לחברות בתחום היי-טק.
· תכניות אופציות לעובדים.
· ניתוח סוגיות הקשורות במחירי העברה.

שרותים בתחום המחשוב

· ייעוץ בנושא צורכי המחשוב של העסק.
· התאמת תוכנות מדף ייעודיות.
· ניהול תזרים מזומנים ממוחשב.
· בנית מודל ממוחשב לבחינת ומעקב ריווחיות.
· סיוע בהטמעת מערכות תוכנה ומחשב.

נאמנויות

· תכניות אופציה לעובדים.
· כספים ונכסים במעבר.
· ניהול כספים וחשבונות בנק בנאמנות.
· טיפול בשכר בכירים.

לקוחות מייצגים

· חברות פרטיות – בתחומי המסחר, תעשייה, שרותים, בנין ייזום ונדל"ן.
· חברות – START UP בתחומי מחשבים ותקשורת, חקלאות ומשק מים וביוטכנולוגיה.
· עמותות – בתחומי ספורט, דת, מוזיקה, חינוך ותרבות.
· קרנות עירוניות וממשלתיות.
· יחידים – בעלי מקצועות חופשיים (רופאים, עורכי דין, מהנדסים ויועצים), מנהלי עסקים בתחומי המסחר, שרותים, מזון ומשקאות, רכב, נדל"ן ויזמות.

תקני שרות ללקוחות

· הבהר ציפיות לקוחותינו מאיתנו.
· ערוך ניתוח צרכים ודרישות לשרותים מקצועיים.
· פתח יעדים אשר מספקים את צורכיהם של הלקוחות והכן תכנית שרות ללקוח כדי להשיג את היעדים הללו.
· בצע תכנית שרות ללקוח לצורך קיום התקשרויות, הצפת בעיות ומניעת הפתעות.
· הקם מערכת תקשורת אפקטיבית ויצירתית עם הלקוח.
· גבש אבחנות על מצבו העסקי של הלקוח והעבר המלצות ענייניות לשיפורים.
· צור ותחזק יחסים עם מקבלי החלטות ואנשי מפתח באופן שוטף.
· הבטח שכל עניין מקצועי או טכני וכל בעיה הקשורה לשרות ללקוח מטופלים בזריזות ובאווירה של כבוד הדדי.
· קבל מהלקוח הערכה סדירה על תפקודנו.
· השג שכר טרחה אשר משקף את ערכם של השרותים שסופקו והאחריות שקיבלנו על עצמנו וכן נחשב כנאות וסביר על ידי הלקוחות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

לקבלת עדכונים חודשיים ניתן להירשם כאן
Please leave this field empty.